Hälsa, hälsa inte

Skrivet den 2011-01-09, klockan 21:30:06
Sålde just en bok till en kille i klassens tjej.. Blev lite chockad när han åkte förbi i bilen å hon hoppa ut.. Inte för att vi är bästisar, men kan man inte komma ut å hälsa?! Tyckte de va lite otrevligt, eller de kanske va en diss.. För jag tror inte att han gillar mej, å varför vet jag inte.. Han har ingen anledning för jag har inte gjort nå..

Minns under nolleperioden när han kom fram:
H: Får jag fråga en personlig sak?
A: Ehh, visst..
(Mitt motto är att man alltid får fråga, men sen om man får ett svar är en annan femma å dumma frågor får dumma svar)
H: Hur träffades du å din kille?
(Jag blev lite chockad, hade inte väntat mej det)
A: Öhm, genom en gemensam kompis, blablabla

Sen minns jag en lab vi gjorde ihop, där jag å J ägde han hårt, jag tror att det är sen dess som han inte gillar mej.. Men vadå? Jag kan inte rå för att jag (och J) är lite bättre??!

Men fortfarande, man kan komma ut å hälsa. De hade jag gjort om Erik skulle köpa en bok av mina klasskamrater (inte för att de skulle hända, men ifall).

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0