Fall

Skrivet den 2011-01-31, klockan 09:08:59
Jag stöp i trappen i lördags..

Vanligtvis så brukar jag ta den lugnt när jag går i trappor, går aldrig på de smalaste, springer aldrig, håller alltid i räcket. Det för att jag har en bekant som spräckte mjälten (eller njuren) när han sprang uppför en trappa med 2 trappsteg å föll..

Men iaf, i lördags så tänkte jag de går ju fortare om jag tar vart annat steg. Men jag missbedömde lite å jag föll, å sen kom jag inte riktigt på fötter när jag hade rest mej så jag föll igen..

Fick en bula på knät å en väldigt öm pektå. Nu har bulan lagt sej, men det är rött å runt så är det blått..

Så, man ska inte springa i trappor, utan man ska ha respekt för dom!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0