7 jan 11

Skrivet den 2011-01-07, klockan 11:15:55
Erik var ledig igår, så vi tog en lång sovmorron.. Sen blev de frulle å efter frullen en shoppingtur; Kronans, Jula, MeMa.. Köpte ett objektiv, var sjukt nöjd, men när jag kom hem så såg jag att de inte va nån bildstabilisator, så bilderna blir sjukt suddiga då.. Så jag ska lämna tillbaka det..

Sen var vi på Eriks jobb å fixade lill-bilen.. Hon mullrade väldigt mycket, det för att avgassystemet höll på å lossna (?).. Å nu låter det bra, inge muller..


Känner mej friskare nu, är dock väldigt trött fortfarande, men jag pratar normalt å snorar inte lika mycket..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2011-01-07, klockan 17:47:52

allt är himla bra tack (:



hur har det gått med allt plugg & annat?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0