4 jan 11

Skrivet den 2011-01-04, klockan 18:28:59
I lördags gick jag å la mej kring kl 00-01.. I söndags vaknade jag vid 11, efter frullen gick jag å la mej igen å sov 1,5 timme.. Jag gick å la mej kl 22. Å på måndagen vaknade jag av alarmet kl 8 (hade inte klockan ringt gade jag sovit vidare), efter att jag hade varit på stan gick jag å sov 1 timma.. På kvällen gick jag å la mej kl 22. I morse väckte Erik mej kl 8, åt frulle å sen sov jag en timma till.. Nu har jag sen kl 16 legat å slappat i soffan å jag känner att jag skulle kunna gå å sova nu med de samma..

I söndags när jag sov så gungade sängen(!), idag blev det suddigt å svart för ögonen när jag satt på mötet..

Just nu fryser jag att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Borde stoppa i extra elementet, men tanken att resa mej upp gör mej bara mer frusen..

Iprenen jag tog för nåra timmar sen har inte hjälpt, huvudet bankar fortfarande..

Jag tror inte att jag mår okej..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0