13 jan 11

Skrivet den 2011-01-13, klockan 11:36:52
Jag måste seriöst börja tänka lite på matintaget.. Igår när jag kom hem så var blodsockret på nivå noll.. Va inte alls kul, för jag va lite snurrig å huvudet dunkade som bara den.. Men efter en macka, lite frukt å sötsaker så blev det bra..

Men när jag skulle sova så kändes de som om sängen vaggades.. Jätteobehagligt!! Veckan ut kommer väl matrutinerna vara lite sisådär.. Men nästa vecka när skolan börjar blir de nog bättre..

Annars? Var hos Jenny igår, hon pluggade å jag tittade på TV, hjälpte henne lite med matten, eller mer försökte.. Fast de ända jag kom fram till var "de bara är så", kanske inte så bra, men jag fattade verkligen inte..

Sen spelade vi lite WII, å nu har jag träningsvärk i armarna från boxningen, i ryggen från baseballen. Helt sjukt, träningsvärk av TV-spel!!

Ska alldeles strax ut å tvätt, yeey! Eller? Nästan så att jag ska väcka Erik så han också ska få plågas i tvättstugan!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0