Söndag

Skrivet den 2011-02-13, klockan 17:49:03
Har gjort alla tentor nu, inte alla uppgifter, men alla uppgifter som jag kan.. Måste fråga om lite i morron, eller ganska så mycket.. Just nu känner jag mej orolig inför tentan, men det är fem dagar kvar, så de hinner nog sätta sig på plats till dess.. Jag är mest orolig över att han lägger in nån uppgift som jag aldrig har sett förut...

Har iaf lagt tentorna åt sidan nu å börjat läsa igenom anteckningar å skriver ner lite viktiga saker, de som jag tycker är viktigt iaf.. Å alla formler, så att jag får kolla på dom å enheterna.. Enheterna är ett mörker.. Allt är i olika enheter, så jag måste ordna de, då kan de va bra å veta hur man omvandlar..

Så de blir ett häfte med viktiga anteckningar å ett med formler.. De brukar funka för mej, lär mej bättre när jag får skriva ner..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0