Skoldag

Skrivet den 2011-02-23, klockan 16:20:30

Körde Erik till jobbet å sen till skolan.. Blev nå fel med biljetten, så jag fick ingen heldag utan bara en två timmars.. Hände samma sak för en annan tjej, så hon ringde UPAB och gav dom våra reg-nummer.. Skrev en lapp å la i rutan å sen sprang jag till lektionen, kom nåra minuter försent..

På långrasten gick jag upp till bilen igen, men en bättre lapp å så tänkte jag att jag skulle ta kort på bilen, litar inte på P-Lisor, dom är lömska.. För då skulle jag iaf ha bevis att allt funnits där.. Bättre å ta innan tiden gick ut, för då har jag tiden på kortet..

Sen fortsatte lektionen, å efter den skulle jag prata med Annika, men hon var inte där.. Så jag gick iväg en stund å kom tillbaka efter 10 min, å då va hon där, men då va hon upptagen.. Satt å väntade i nästan 40 min, då gav jag upp, för jag var tvungen å gå..

Gick upp till bilen, å de satt ingen lapp i rutan.. Åkte iväg till bilbes.. Gick inte så bra.. Efteråt passade jag på att utnyttja bilen så de blev lite handling..

De jobbiga är att jag måste iväg å hämta Erik sen när han slutar.. Tyckte han kunde ta bussen, men vi va inte överens..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0