4 feb 11

Skrivet den 2011-02-04, klockan 09:24:36

Jag kunde ställa mej upp i morse iaf, fast jag känner av BP-passet. Mest i höger armbåge, kan man få träningsvärk där?! =S Dagens BB-pass kommer nog å bli tufft.. De brukar va jobbigt för armarna, så hur blir de inte nu när jag redan har ont i armarna.. Jag kommer å lida mkt första låten, men de ere värt.. Så skönt för kroppen med BB..

Annars finns de inte så mkt mer planer idag, eller jo, lite plugg kanske.. Tenta om två veckor ju..! Känns som om de kommer bli en tuff tenta, men de kanske släpper bara jag sätter mej in i ämnet ordentligt..

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: Ammi
Den 2011-02-04, klockan 09:58:29

Vad e BP och BB-pass????? puss

Skrivet av: Ammi
Den 2011-02-04, klockan 09:59:26

Ahaaa okey BP vet jag! men BB?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0