3 feb 11

Skrivet den 2011-02-03, klockan 10:57:34
De blev en kort dag idag, skönt.. Ska plugga nu å klockan 12 blir de tvätt.. Ska även hinna med IKSU, frågan är bara vad jag ska göra.. Nåt kul finns de väl..


Bad Erik sortera tvätten igår, i morse när jag kom upp såg jag att mina vita underkläder låg i den röda påsen!! Eftersom de e underkläder så göre inte så mycket, frågan är om jag kan lita på resten??

Somnade väldigt fort igår, åtta gick jag å la mej, läste lite å efter nio somnade jag.. Hörde inte när Erik diskade eller när han gick å la sej.. Antingen var han tyst eller så sov jag som en stock, jag gissar på de senare, för Erik är inte den tystaste =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0