28 feb 11

Skrivet den 2011-02-28, klockan 21:21:59

Vi hade bokat en sal så att vi kom igång med projektet, så vi höll på med det från 9-13, egentligen gjorde vi inget vettigt.. Men vi pratade igenom det lite iaf.. Sen delade vi upp arbetet å så delade vi på oss.. Jag gick hem å försökte lite, men sen var jag tvungen å packa ihop..

Åkte ner på stan lite tidigare, för jag skulle byta en sjal å köpa lite saker till mej själv.. När jag kom ner på stan så rignde Jocke, för GT hade klagat på mitt jobb.. Blev lite chockad faktiskt.. Inte vad jag hade väntat mej..

Sen gick jag till jobbet å kollade.. Inte så konstigt att råttorna syntes när de hade flyttat på alla lådor, å de står inte att golven ska tas varje gång, utan vid behov.. Lite småaktigt av dom..

Jonas kom å hjälpte mej med golven en stund.. Men sen fick jag klara mej själv.. Gick bra, gick inte sist idag..

Sen kom Erik å hämtade mej =)

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0