23 feb 11

Skrivet den 2011-02-23, klockan 06:50:38
06.15 ringde klockan i morse.. Måste skjussa Erik på jobbet, för jag ska på bilbes. idag med den lilla.. Så då måste jag hinna lämna honom å till skolan.. Usch inte alls kul å va uppe så här tidigt..

Å eftersom jag har bilen idag så ska jag passa på å handla..

Nej, nu måste jag skriva ut ett papper som jag ska ta med mej till skolan, för slutar vi tidigare så ska jag prata med Annika om Ex-jobbet..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Leia ♥
Den 2011-02-23, klockan 09:43:19

Hehe, okej. Du har nog rätt :P

Skrivet av: M E R E I
Den 2011-02-23, klockan 13:50:02

- oj vad tidigt!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0