10 feb 11

Skrivet den 2011-02-10, klockan 10:17:33
Jag har lite träningsvärk i kroppen, men inte lika farligt som förra veckan när jag trodde att jag skulle dö.. Idag ska jag testa pilates, undra hur de e..

Ska labba idag å jag känner mej lite nervös, för jag får inte riktigt ihop kopplingarna, men jag hoppas att de andra kan hjälpa mej, för det är faktiskt en gruppuppgift..

Efter labben är det helg, eller helg å helg, jag kommer ju å få plugga ändå, men jag behöver inte gå till skolan.. Ska kopiera lite tentor idag också, hade jag tänkt så jag har något å roa mej med i helgen..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: amanda
Den 2011-02-10, klockan 14:50:04

Ja eller hur, tack så mycket :)

Ha en bra dag!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0