Sovdags

Skrivet den 2010-09-30, klockan 23:00:03
Bland det bästa som finns när man sover är att vakna upp å inse att man har massa timmar kvar å sova...

Bland det värsta som finns när man sover är att vakna upp 30 minuter innan klockan ringer å inse att man bara har 30 minuter kvar å sova..

I natt vaknade jag runt två, först blev det jobbigt för jag trodde klockan var dags, men sen blev jag så lycklig när jag insåg att den bara var runt två.. Då kunde jag somna om =)

De jobbiga när jag vaknar lite innan väckarn är att jag inte kan somna om för " jag ska ju ändå upp snart"..

Nu, snart ska jag ta å krypa till kojs, ska bli skönt, dock blir det inte så många timmar, så de kommer å va tungt å gå upp i morron..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN
Den 2010-09-30, klockan 23:30:34

jodå min dag har varit bra! :)

vad har du för dig då?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0