Mums

Skrivet den 2010-09-13, klockan 16:14:18
Det här kanske låter lite knäppt, men..

När jag var på stan i lördags så gick det förbi massa människor som jag tyckte luktade sjukt gott.. Va lixom avis på dom, för den parfymen ville jag också ha.. Den va precis som jag vill ha den, "mjuk å fruktig".. Va nästan nära på å gå fram till nån å fråga, men jag vågade inte..

På kvällen, när jag satt i soffan å tussade med håret så började det å lukta igen.. Jag tog tag i en hårslinga å satte den under näsan å sög in lukten å de va precis den som jag hade känt hela dan..

Vilket betyder att det måste ha varit jag som luktade så gott, eller? ;)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0