Mamma Mia

Skrivet den 2010-09-26, klockan 21:53:45
De e fortfarande den bästa filmen jag nånsin har sett.. Älskar den, mår riktigt bra när jag ser den =D Man kan väl inte bli annat än glad?? Skulle kunna titta på den nu igen å bara fortsätta älska den.. Går det att bli less på den??



Kommer ihåg när jag å Erik såg den på bio, två dagar innan jag fyllde 20 =)

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: steffie
Den 2010-09-26, klockan 22:08:30

sv: Jag förstår dig!

tur bara att personen inte fick för sig att göra nått dumt bara!

Skrivet av: miss P E
Den 2010-09-27, klockan 18:45:45

Å, jag älkar filmen! Man blir så jäkla glad av den ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0