9 sep 10

Skrivet den 2010-09-09, klockan 19:48:14
Det rullar på..

Sitter på skolan mesta dels av tiden, men nu börjar projektet bli klart.. Lite småfix klart, men de blir nog inte många lediga dagar innan fas 2 börjar..

Va på Studiebesök i tisdag på NCC, jag å Lisa ska guida ettorna, så vi va tvunga å åka dit å tjuvkika lite =P Är lite nervös, för det är svårt å guida på ett ställe man inte känner sig säker på..

Gårdagen var jobbig, fick lite huvudvärk efter lunch å när de va dags å gå hem så va de inte nådigt.. Mådde illa när jag började promenera hem.. När jag kom hem åt jag lite mellis tittade på Greys å sen sov jag mellan 16-19.30.. Va vaken ett tag å sen gick jag å la mej strax innan 22.30 å sov till 7!! Helt sinnes.. Trodde inte att jag skulle somna, men inga problem!!

I morron är sista dagen i skolan, men det blir en del plugg i helgen då det är tenta på tisdag..



//Angelica


Igår firade jag 4 år med min rosa lapp =)

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0