Vad gör man på sin lediga tid?

Skrivet den 2010-10-05, klockan 21:51:25
Ledig till nästa torsdag, va ska jag nu göra för att fylla dagarna??

¤ Packa ner sommargarderoben - Erik måste följa med ner i förrådet
¤ Packa upp vintergarderoben - samma här
¤ Städa medicinskåpet - det är en röra
¤ Fota - ska göra klart lite fotouppgifter
¤ Läsa lite böcker - vill läsa Gömda-serien
¤ Börja tentaplugga - känns lite överambisiöst å börja med de 2 månader innan
¤ Titta på Grey's - går alltid å fördriva tid med
¤ Träna - funderar på å börja cykla varje dag då jag inte tränar, men de blåser så mycket
¤ Rensa papper - finns massa skolpapper som jag inte behöver
¤ Gå på stan - där kan jag fördriva tid
¤ Sy - måste laga en tröja
¤ Baka - det är alltid kul
¤ Laga mat - kan vara bra
¤ Städa - där kan jag fördriva tid

Räcker det för en vecka?

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0