Sling-problem

Skrivet den 2010-10-07, klockan 16:16:16
I fredags var jag sjukt nöjd, kände mej typ "för snygg för mitt eget bästa" ;) Men nu är jag så missnöjd att jag nästan börjar gråta när jag ser mej i spegeln... =(

Det är just en hårslinga; hon klippte så att benan börjar rak, men blir sne ju längre fram man kommer.. Den slingan vill inte ligga på höger sida utan den vill till vänster och jag vill också ha den till vänster, för jag gillar inte att den faller i ansiktet å så "kapar" den luggen, ser inte alls bra ut.

Problemet är att om jag lägger den på vänster sida så blir håret ojämnt, när man drar så där proffsigt som frisörer gör för att kolla längdens jämnhet..

Ska boka en ny tid i jul hos min favorit - Anso, det är iofs 10,5 vecka dit, men jag får överleva.. Just nu kör jag på uppsatt för att slippa ben-problemet å får väl fortsätta med det..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0