Å igen..

Skrivet den 2010-10-29, klockan 17:46:46
För sju månader sen så var jag på en jobb-intervju, när jag kom hem såg jag att det var en buckla på höger passagerardörr.. Jag väntade med att berätta för Erik, för han var på sjukhuset å jag skulle dit å möta honom. Vi satt i väntrummet ett tag å då släppte jag bomben..

Han blev självklart upprörd, vem blir inte de när ens bil blir bucklad? Eftersom de bara var trafikförsäkring och ingen gav sig till känna så fick han inget för det..

I morse kom Erik hem å såg dyster ut å kläckte ur sig: "Varför ska de gå bra?" Jag scannade igenom honom lite snabbt, men jag såg inget blod å han stod upp så benen var hela.. Så jag frågade vad han hade gjort.. Han berättade att någon hade backat in i bilen..

Så han var mindre nöjd, och det förstår jag för som sagt de e inte kul å få bilden bucklad.. De braiga den här gången var att det faktiskt var en person som erkände, hon hade lämnat en lapp på rutan..

De båda bilarna har gemensamt; de är/var till salu.. Första bilen blev såld även fast det var en buckla på dörren, men det var inte så farligt. På bil nummer 2 så måste mer fixas så de är en större skada.

De verkar inte som om bil nummer 2 har nå vidare tur då den precis har vare på verkstaden i typ 2 veckor..

Men som sagt; tur att hon hörde av sig. Hon kunde lika gärna ha skitit i de å då hade Erik fått stå för allt själv..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0