15 okt 10

Skrivet den 2010-10-15, klockan 09:45:36
Jag har bokat in ett BodyBal-pass nu på förmiddagen, men jag är sååå nära å avboka de, för jag har träningsvärk att jag kanppt kan röra mej!!

Vart träningsvärken kommer ifrån är oklart.. Men jag tror att det är från onsdagens jobbande å gårdagens prommis.. Jag spände mej nog så mkt för att jag var rädd å halka.. Plus att Jenny tvingade mej å göra utfall å höga knän.. Dum idé!

Men jag ska va stark, jag ska gå på BodyBal, om 30 minuter kan jag inte längre avboka.. Ska nog hålla mej borta från datorn så länge..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0