12 okt 10

Skrivet den 2010-10-12, klockan 17:40:17
Fredag
Var ledig hela dan. Var på BodyBalance på förmiddagen å när jag kom hem så hade Jenny ringt så jag följde med henne ut i skogen å gömde mej för hundarna =)

Kom hem, packade, städade, diskade å väntade på Erik.. Han kom hem i hyffsad tid om jag inte minns fel. Vi packade in i bilen å for å handla mat å sen drog vi ner.

Plockade upp Angelica på vägen, tittade på slutet av Idol å sen vart de sängen.

Lördag
Klev upp i tid å åt frulle. Sen gick jag å duscha å gjorde mej iordning. For ner till Birsta, de blev City, IKEA, Stadium för min del, å så lite annat för de andra.

Sen åkte vi å tittade på en bil som Erik beslöt sig för å köpa. Så vi tog den upp. Fick prova å köra, den var liten men kul å köra.

Kom hem, fikade, tittade på film å sen blev det sängen.

Söndag
Klev upp å åt frulle. Slingde håret på Angelica. Gick lite fortare den här gången för nu visste jag hur jag skulle plocka, dock var vi nog lite för snabb med å skölja ur de, blev inte så ljust.. Eller de kanske blev det när de väl var torrt, men de hann jag aldrig se..

Sen åkte vi till M&M å fick lunch, KÖTTBULLAR!! Hennes köttbullar är de bästa!! Fikade lite innan det var dags att åka till Umeå.

Kom hem, tittade på GG å sen lite annat innan vi gick å la oss.

Måndag
Började dagen med ett pass på IKSU. Sen var det dags för skolan, ny kurs. En väldigt intressant kurs å de går å hänga med, typ första gången sen jag började bygg.

Va i skolan mellan 9-17, väldigt långt för att vara mej.. Å när jag kom hem hann jag inte pusta länge innan jag var tvungen å åka till Akuten med Erik.. De va inte så allvarligt som tur var, men vi ville få det snyggt. Tre timmar satt vi där å väntade å så tog det bara 5 min å limma ihop han..

Kom hem å åt en sen middag, halv tio.. Å vi gick typ å la oss efter de..

Tisdag
Upp idag, frulle, klädval. Sen bar det av till bildoktorn för å hämta Storen. Jag fick ta Lillan hem, tur de, för den kan jag iaf parkera utan problem.

Sen bar det av till skolan, 8.30-16..

Nu har jag precis ätit middag å ska snart fara tillbaka till skolan, fotokurs.. Är inte alls taggad, men det är photoshop å de e intressant.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0