1 okt 10

Skrivet den 2010-10-01, klockan 08:28:21
Den här dagen är inte så olik den här dagen för ett år sen.

¤ Byggfysiktentan - jag ska iofs inte skriva den i år
¤ Erik är ledig sin fredagnatt
¤ Jag ska till frissan
¤ Vi ska till N.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: thesswester - inte som alla andra
Den 2010-10-01, klockan 09:27:35

söt header :D

Skrivet av: LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN
Den 2010-10-01, klockan 14:14:27

okey okey, jag ska festa med mina fina flickor i helgen! :D

du själv?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0