Vila?

Skrivet den 2010-11-23, klockan 17:53:05
Satte slemmet i halsen igår..

De va två tjejer som diskuterade sin träning..

A: Jag ska nog inte träna i veckan, hinner inte,
B: Det ska nog inte jag heller, tror min kropp behöver vila.
A: Jo, de tror jag med.
B: Ska vi ha en vilovecka?
A: Ja, å även måndag å tisdag.
B: De låter bra.
A: Ja.
B: Vi kan ju ta det lugnt å bara köra 3-4 pass den här veckan.
A: Ja, det blir lagom.

Om 3-4 pass är vilovecka, då hårdtränar jag aldrig. Knappt tränar.. Vilovecka för mej är o pass!!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Ammi
Den 2010-11-24, klockan 13:12:16

say what? hahah då tränar knappt jag heller om 3-4 pass e en vilovecka... :/ Vill nog inte ens veta vad en "hårdtränings-vecka" ser ut för dem :p

Skrivet av: Angelica
Den 2010-11-24, klockan 16:08:18

Hahaha, inte jag heller..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0