Lön+jul

Skrivet den 2010-11-25, klockan 21:13:26
Löning idag, å de här pengarna ska man köpa julklappar för.. Så nu måste man lägga upp en budget eller sno lite från sparkontot =P Sen får jag ju lite lön den 15 också, så jag klarar mej nog..

Jag tycker det är jobbigt med julklapper, har alltid så dålig inspiration.. Men nu har jag fått några julklappslistor så nu har jag nåt å gå efter iaf.. Så nästa vecka blir det julklappsshopping å även helgen efter det.. Sen läre väl bli lite sista-minuten grejer också.. Fast jag ska försöka å va klar långt innan..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0