Längd

Skrivet den 2010-11-17, klockan 20:45:27
Har känt mej riktigt stolt över mitt hår för det har blivit så "långt"! Sen träffade jag mina basårstjejor å då blev de "långa" håret genast mycket kortare..

Så fort spräcktes min lycka.. Nu måste jag fortsätta spara..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Ammi
Den 2010-11-18, klockan 09:30:25

Du har underbart hår vännen! Tjockt och fint och välvårdat! avis

Skrivet av: Anonym
Den 2010-11-18, klockan 11:02:15

Tack babe<3

Tjockt kan jag hålla med om, men det är inte speciellt välvårdat =P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0