Knäckt

Skrivet den 2010-11-11, klockan 16:59:11
Skämms nästan lite att jag inte har vare ute idag..  Men jag orkar inte, just nu känns det som om någon har slagit mej i ryggen med ett brännbollsträ, alternativt hoppat på min rygg.. Så jag har har gått soffa - badrum - kök idag.. De e bra jobbat..

Sandra frågade om jag ville följa med på bio ikväll, men jag skippar de för jag klarar inte av å sitta upp under en längre tid.. De e sängläge som gäller..

Förstår ni då hur bruten min rygg är?!?

Hoppas att de blir bättre i morron, för då måste jag gå utanför dörren.. Å verkligen på lördag för då ska jag jobba å festa så då vill jag vara fräsch!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: sandie
Den 2010-11-11, klockan 20:39:16

du skärmer mig agge! hur ska ja våga om du känner dig så ner bruten?! hahah.. men ja antar att de gör stor nytta :P :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0