Årstider - fundering

Skrivet den 2010-11-10, klockan 10:06:10
Skulle lägga upp lite bilder på FB, men jag vet inte om jag ska lägga de i höst- eller vintermappen.. Vart går gränsen för årstiderna? Vissa månader är solklara, medan andra är lite luddiga..

Vår: April, Maj
Sommar: Juni, Juli, Augusti
Höst: September, Oktober
Vinter: December, Januari, Februari

Men vart sätter jag in Mars och November??

Beror nog på vart jag bor, i Umeå är det ju typ vinter i Mars och November, men det kan lika gärna vara vårfint eller höstrusk..

Måste fundera vidare..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0