27 nov 10

Skrivet den 2010-11-27, klockan 11:03:36
När jag gick å la mej igår kl23, så pratade jag med Erik.. Då hade han precis kommit ner till Gnarp.. Kl7 i morse när jag gick upp så va han inte hemma än, så jag ringde, för jag skulle ju ha bilen kl8.. Då va han fortfarande kvar i Gnarp.. Kl10 fick han åka därifrån, så han är väl hemma vid kl15 om inget annat inträffar längst vägen.. Kl15 ska vi egentligen va på stan, men vi skippar nog de.. Han får vila lite å så drar vi på julbordet direkt..

Allt detta på grund av en olycka som intraffade lunchtid igår(?).. Så det har vare totalstopp på E4an vid Huddik..

Så jag fick det lite stressigt i morse, för jag var ju tvungen å ändra mina planer.. De fanns ju ingen bil hemma, så jag va tvungen å åka buss.. Det gick iofs bra, men jag kom ner så tidigt..

Jaja, nu måste jag ta å plugga lite..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0