24 nov 10

Skrivet den 2010-11-24, klockan 18:31:34

Genomgång inför tentan idag, han sa lite vad som va viktigt å så.. Sen åkte jag hem å pluggade å sedan blev de en sväng ner på stan.. Va tvungen å hämta nycklarna å lära mej larmet.. Å så blev de lite shopping, hittade äntligen en bolero å en halsduk, å lite fina strumpbyxor =)

Erik å jag har stått å lagat mat nu å den va tajmad å klar tills de skulle komma hem.. Men då ringde de nu å va tillbaka på Ersboda.. Bussen hade tydligen bytt nummer nere på Vasaplan =S De har jag inte varit med om, jag har ju ändå åkt den bussen x antal gånger till å från Ersboda.. Å när jag åker den från Vasaplan så brukar det oftast sitta folk i den.. Skumt.. Men det är inte lätt så å veta när det är tredje gången man åker buss i den här stan, å dessutom bytt bussrutt..
 
Så nu fick Erik fara å hämta dom.. Tur att han fortfarande var hemma!!

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0