19 nov 10

Skrivet den 2010-11-19, klockan 10:34:17
Jag tänkte att jag skulle plugga nu på morronen, men jag orkar inte.. Så sjukt tråkigt å bara läsa, lär mej ju inget.. Måste komma på nån annan metod än å nöta, för de går inte på mej..

Egentligen förstår jag inte varför inte inriktade mej på konstruktion, för det är dte jag kan.. Jag älskar siffror, sånt kan jag lära mej utantill å man får ha en formelsamling.. Men i produktion och förvaltning så är det mycket utantill kunskaper å min hjärna är inte byggd på de sättet..

Men konstruktion känns som för mycket ansvar, jag vill inte va den som dödar massa människor för att gallerian rasar samman för jag dimensionerade fel..

Fast jag skulle iofs vilja ha ett kontorsjobb, tycker de verkar häftigt.. Ha mitt egna bord, egna telefon å så.. Kanske i framtiden.. De e lite av en dröm ;)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0