14 nov 10

Skrivet den 2010-11-14, klockan 17:38:54
Glömde min mobil i bilen efter att jag hade hämtat Erik.. Å de kom jag på typ 1,5 timma efter han hade åkt.. =P Men de löste sej, jag tog min gamla telefon..

Jag var lite sen till David, men de va lugnt, de andra va ännu senare.. De va trevligt å träffa alla.. Vissa hade jag inte träffat på väldigt länge..

Fick så fruktansvärt ont i ryggen mot slutet så jag trodde att jag skulle dööö!! Gick hem efter två tillsammans med Emma å CO.

Vaknade 12 idag, de va skönt å sova så länge.. Har städat i lite lådor idag.. En påse som ska slängas, varför spar man på sånt!?!

Nu ere dags för mat, har längtat hela dan!!

Vad tycker du?
Skrivet av: miss P E
Den 2010-11-14, klockan 17:47:01

Det va en regäl sovmorgon! Söndagar är alltid härliga söndag :)

Skrivet av: Yoshnacool - one and only
Den 2010-11-14, klockan 17:52:18

söt blogg :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0