10 nov 10

Skrivet den 2010-11-10, klockan 09:51:03
Var på massage i morse.. Jag trodde hon skulle döda mej!! Höll på å få nåra skrattattacker (får de när det gör ont å jag inte vet hur jag ska hantera det).. Men det var skönt också.. De va värt pengarna å den tidiga morronen =) Kanske ska unna mej nåt sånt lite oftare..

Hade tänkt å ta en promenad idag, men jag har ombesämt mej. Det blir en mysdag inomhus =)


Eller?

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: sandie
Den 2010-11-10, klockan 16:52:21

hahaha :D ska hälsa sandra de :P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0