Vem där?

Skrivet den 2010-05-29, klockan 20:52:44
Nu börjar jag bli rädd..

¤ i morse så började skrivaren att låta, jag satt 5 meter ifrån den så de fanns ingen möjlighet att jag kunde få den att låta, samt att den inte är kopplad till min dator på nå sätt..

¤ i eftermiddags så lät det ute i hallen, det var verktygen i hallen som skramlade å då satt jag i soffan i vardagsrummet så jag kunde inte påverka det..

¤ nu i kväll så small det i hallen, gick ut å kollade å då låg temperaturälgen på golvet, även denna gång befann jag mej i vardagsrummet så jag var helt oskyldig..

Jag är rädd för att jag kanske inte är ensam hemma ändå.. =S

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0