Sova säkert

Skrivet den 2010-05-22, klockan 20:23:55

Så här ser det ut när jag sover ensam hemma.. Jag kan bara inte sova utan säkerhetskedjan, dock tror jag inte att den hjälper så mycket om nätterna egentligen, men det känns lite tryggare iaf.. Samt att jag måste ha på radion om nätterna, för hör jag nå konstiga ljud så kan jag inte sova!! Badrumsdörren måste vara stängd, för annars kan jag se jobbiga skuggor eller nåt i spegeln..

Haha, jag är fan knäpp!!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-22, klockan 20:28:10

haha jag har också såna konstigheter för mig innan jag ska sova, kollar dörren tusen ggr och så.



idag har varit varit med familjevovvarna i skogen (: och nu blir det fotboll på tv.



vad gör du ikväll sötnos?

Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-23, klockan 00:58:37

pudlar är ett genomgående tema i vår familj haha.



vad ska du hitta på imorgon? (:

Skrivet av: JESSICA JÖNSSON'
Den 2010-05-24, klockan 13:54:06

usch, jag kan inte ens vara ensam hemma på kvällarna om det är mörkt :(


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0