Sommarjobbsletning

Skrivet den 2010-05-10, klockan 12:00:53
Nu är jag faktiskt less på att hålla på och söka sommarjobb.. Att få nej efter nej efter nej efter nej efter nej höjer inte direkt lusten till å söka nå mer. Hittar jag nåt intressant jobb så ska jag självklart söka de, men jag kommer inte å va så superaktiv sökande längre å nu har jag inte längre nån positiv inställning till att få nå jobb.. Så jag håller alla mina tummar för sommarkursen istället..

Har sökt ungefär 100 sommarjobb per år sen 07 å jag har haft 0 sommarjobb under de åren. Hur kul är det? För överallt kräver de erfarenhet, men hur ska jag nånsin kunna få erfarenhet om jag aldrig får in foten?!?

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0