Sol

Skrivet den 2010-05-18, klockan 17:15:30
Jag fick dåligt samvete av att sitta inne när solen sken utanför mitt fönster så jag plockade fram solstolen å gick ut.. Dock hade jag inte ro att sitta så länge, men det räckte, får inte sitta så mycket i solen nu i början, måste vänja min kropp sakta..

Sen gick jag in för jag tänkte att jag skulle plugga, men jag orkar inte.. Men lite kanske jag kan göra..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-18, klockan 18:34:37

jag har haft en himla mysig dag (: har varit och promenerat vid havet lite.



vad gör du ikväll sötnos? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0