Problem i hushållet ;)

Skrivet den 2010-05-27, klockan 17:49:55
Jag blir arg på Erik för att han inte diskar å han blir arg på mej för att jag snor hans disk..

Den här gången ska jag försöka å va snäll å inte sno Eriks disk utan han ska få ta det själv..

Problemet är bara att när jag ska laga middag i morron så vill jag ha en ren bänk..

Chansen att Erik tar tag i det ikväll när vi kommer hem 21-22 är ganska liten så jag måste nog sno hans disk i morron..

Sorry ;)

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-27, klockan 21:23:31

så trevligt (: vad är det för artister som är med i år?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0