Plugg

Skrivet den 2010-05-24, klockan 13:12:49
Har sutte med E&M hela förmiddagen å gått igenom frågor, en del kan jag en del kan jag inte.. Fick lite panik nu för 50% är från boken (som vi får ha med oss på tentan) å 50% är från föreläsningarna, jag som trodde de va 70% resp 30%.. Grejen är den att mina antecknigar från föreläsningarna kanske inte är de bästa å jag inte ihåg så mycket av vad de så, så de blir nog en del gissningar från min sida..

Sen kommer FEK-tentan ut i eftermiddag, den har jag inte ägnat nå tid åt alls, men det är nog ganska så lugnt, för den ska inte in förns den 4 juni.. Så det ska nog gå å lösa, har många dagar på mej å fnula..

Å så har jag JÖKen som sista innan sommarlov, den 5 juni.. Den har jag inte kikat nå på heller, tänkte ta tag i det på fredag då E&M-tentan är avlarad.. Sen har jag ju en plugg-nördar-helg i helgen igen!

Jisses va den här terminen gick fort, jag som tyckte att den nyss startade.. Jag längtar faktiskt till hösten då jag ska börja plugga i skolbänken igen, det ska bli så skönt.. Få träffa människor varje dag, har faktiskt saknat det den här våren..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-24, klockan 14:22:10

idag städar jag bara lite här hemma, annars händer det inte mycket.



hur går det för dig idag? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0