Planer för sommaren

Skrivet den 2010-05-03, klockan 16:35:01
Vad ska jag nu göra i sommar? Ligga på soffan å stirra upp i taket?

Skanska har sagt nej, NCC har sagt nej, alla andra jag har frågat har också sagt nej, är reserv på sommarkursen.. Ser inte så lovande ut just nu..

Ska ta å ringa lite i morron. Får jag inge napp så blir soffan å så får jag leva på mina sparpengar. Vilken kanonsommar de kommer å bli!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-03, klockan 18:25:25

hoppas du får tag i något bra!

Skrivet av: Sandra
Den 2010-05-03, klockan 21:59:11

Upp med humöret vännen! Det löser sig säkert på något sätt..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0