Nu är det helg

Skrivet den 2010-05-28, klockan 17:00:25

Jag är helt död i kroppen, kan inte röra mej mer.. Tur att det är helg.. =P Har kämpat som en tok idag, men ändå så kom jag sist varje gång, måste va lite, lite snabbare i fortsättningen.. Men det är svårt, men ska va snabb å de ska bli fint..

Ni vet trappan jag tuggade om förra veckan, jag har lyckats ta mej upp ett steg till =) Skrev på ett avtal idag å de känns bra =) Så nu känns inte sommaren lika tung längre.. Jag ska jobba då jag får chansen å samtidigt så ska jag gå min sommarkurs, men den blir lite på sidan om, jag tar den då jag har tid..

Nu måste jag försöka å komma upp ur soffan å pallra mej iväg till ICA.. Måste ringa Erik också å fråga när han kommer hem, måst veta om han ska ta sin disk eller inte..

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: Linnea♥
Den 2010-05-28, klockan 19:06:57

Hejsan ! :D Vad gör du ?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0