Måndag

Skrivet den 2010-05-17, klockan 14:19:47
Klev upp alldeles för tidigt i morse, 05.45, för att gå till IKSU!! Det är inte klokt.. Men det var skönt, nu har jag gjort min träning för idag.. Ska försöka å komma upp i tid i morron med.. Måste nog gå å lägga mej ännu tidigare, för jag var sjukt trött idag efter frullen.. Råkade tippa på soffan å somna till =P

Ska ta å fortsätta plugga nu en stund innan det är dags för mellis..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bella
Den 2010-05-17, klockan 16:12:25

det är jobbigt att gå upp tidigt, men det känns ändå bättre sen :D man får ut mer av dagen och är inte lika seg.

Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-17, klockan 16:15:19

jag såg shutter island (: skitbra film.



hur är din måndag snygging?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0