Kurs eller inte?

Skrivet den 2010-05-29, klockan 17:12:25
Jag är faktiskt lite orolig att jag inte är antagen till min sommarkurs.. För nån vecka sen så fick jag mail av den som är kursansvarig där hon hälsade mej välkommen.

Men på studera står det fortfarande att jag är reserv och det har inte kommit några papper från CSN än.. Å kursstarten är om en vecka..

Jag ska ta å ringa till Antagningen på måndag å se om jag är antagen eller inte å sen ska jag skälla på antingen CSN som inte har skickat ut mina papper eller kursansvarig för att hon har gett mej falska förhoppningar..

De vore ju surt om jag inte är antagen, för nu är jag faktiskt peppad att gå den kursen...

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0