Ge mej ett jobb!

Skrivet den 2010-05-04, klockan 16:17:44
Jag vet att jag inte ska ge upp, men just nu känns det rätt tungt..

67 jobb har jag sökt
29 har sagt nej

Resten har inte svarat än, minst 30 av dom kommer nog aldrig att svara heller.. Hur ska man kunna komma in på arbetsmarknaden när man inte ens får in en liten tå?

Ska fortsätta å ringa i morron..

//Angelica

Jag önskar att jag vore 10 år igen, då kunde jag leka varje dag under sommaren, behövde inte oroa mej för min ekonomi, det skötte mamma så bra =)

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-04, klockan 17:49:29

jag vill också vara liten! (:



idag tar jag det mest lugnt, vad sysslar du med?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0