19 maj 10

Skrivet den 2010-05-19, klockan 08:32:59
jag fattar inte hur jag kan vara så här trött. Jag brukar ju bli piggare nu på våren, men tydligen inte denna vår.. Jag har typ sovit i 8-9 timmar men ändå så sitter jag är gäspar å ögonen rinner å jag skulle kunna gå å lägga mej i flera timmar till..

Det är ingen sol idag =( Men den kanske kommer fram, för det skulle bli fint väder enligt TV4..

Dagens planer:
¤ Borsta tänderna
¤ Ringa ang bostad
¤ Ringa ang ######
¤ Plugga

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-19, klockan 14:04:49

här är sjukt svettigt idag alltså, men solen den kommer och går :(


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0