10 maj 10

Skrivet den 2010-05-10, klockan 08:51:52

Den här dagen är ingen bra dag..

Kl13 ska jag lämna blod - skitnervös!!
Kl19.30 ska jag lämna in JÖK-uppgiften - jag har inte börjat än
Kl20.30 ska jag sitta med FEK-gruppen - orkar inte med dom längre


Söndag: Gick upp tidigt för å duscha, äta frulle, sminka mej å fixa håret.. Det tar typ 1 timma å platta mitt hår, tur att jag inte gör det varje dag, fatta vad tidigt jag hade behövt gå upp då!! När vi alla var klara så for vi till kyrkan, satte oss näst längst fram, men dte var bra, för då såg vi allt..

De hade en musikal som var superfin å de va så duktiga. Jag satt å fotade som en galning med vår kamera å med Angelicas kamera, fick in tekniken tillslut.. Efteråt blev det lite mer fotografering utomhus å sen åkte vi hem å åt lunch, var väldigt hungrig då..

Efter allt fika så var det dags å åka hem till Umeå, efter den här helgen så var det väldigt skönt att komma hem. =)


Nej, nu kan jag inte sitta här länge, måste plugga..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0