Usch

Skrivet den 2010-03-22, klockan 15:32:49

Under mitt första år här uppe så promenerade jag ganska så flitigt. Jag hade en runda som jag gick flera gånger i veckan. Dock var jag tvungen att planera min promenad, för man gick som igenom en skog å de tycker jag är obehagligt.. Så jag vågade inte gå när det var mörkt, samt att det pratades om att en björn hade setts i området..
Så för det mesta gick jag på förmiddagen eller på eftermiddagen. Men det hände att jag gick när det var mörkt också, de finns ju faktiskt lampor. Men om det var mörkt så håll jag telefonen hårt i handen å blev rädd för allt som lät å rörde sej.. Ofta inbillade jag mej saker så jag skrämde upp mej själv å började springa..

Nu har jag inte gått där på länge, då jag har hittat en annan sväng..

I morse hittades en livlös man i den skogen där jag brukade gå.. Så nu kommer jag att vara extra rädd å gå där..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0