Snurrigt

Skrivet den 2010-03-18, klockan 17:34:29
Dagens föreläsning var hemsk.. Föreläsraren var så sjukt nervös att det var jobbigt att lyssna å titta på henne.. Förstår inte att hon stod ut i två timmar, rösten skar sej, hon bytte snabbt till nästa bild.. Nej, de va en riktig katastrof!

Efteråt dorg jag till IKSU, gick på löpbandet i 45 minuter å sen gick jag på core.. Trodde seriöst att jag skulle falla ihop inne på gymmet.. För när jag klev av bandet kändes de jättekontigt i benen, de kändes som om bandet fortfarande rullade under mina fötter å de gick inte riktigt att gå normalt.. När jag gick till core-salen så blev det suddigt för ögonen å jag blev yr.. Var tvungen å stanna till å hålla i mej i väggen..

Usch, de va inte nån kul upplevelse..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-18, klockan 19:44:43

vad gör du ikväll snygging? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0