Nu har det gått en månad =)

Skrivet den 2010-03-16, klockan 20:47:05
Nu har det gått en månad sedan jag fick en ring på mitt finger =) Å de känns fortfarande kanon! Ringen har inte kliat eller irriterat nångång, så titan funkar verkligen. Tur det, för annars hade jag fått problem.


Den här parvanten fick vi av min familj i förlovningspresent =) Det är en ganska så dålig bild. Men det är iaf två tumvantar å en gemensam vante så man kan hålla handen när man är ute å går. =)


Det här bäddsetet fick vi av Eriks familj i förlovningspresent. Supertjusigt å rött var perfekt till vårt sovrum. Dock känns det att det är nytt.. Är lite strävt, men efter ett par tvättningar blir det nog mjukt å skönt! =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0