Lukten

Skrivet den 2010-03-22, klockan 11:29:45
Nu har jag hittat vart lukten kommer ifrån, lillskåpet+lådan under diskbänken.. Frågan är bara vad som kan lukta? För det finns inge mat där inne.. Utan typ bara papperstallrikar, plastservice, termosar, plankor, påsar, folie, mm..

Så nu har jag skurat i det skåpet också, men det luktar fortfarande.. =S Fattar inte vad det är som luktar..

//Angelica


M tipsade om en citron, så nu har jag hällt lite citronsaft i tre skålar å ställt in i skåpen å lådan.. Hoppas att det blir bättre.. De va ett tips från Rent Hus, de känns lite illa att ta tips därifrån.. =P

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-22, klockan 15:08:40

jag degade med några vänner (: hur går det med lukten? ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0