Jag å fjärren

Skrivet den 2010-03-12, klockan 21:28:29
De e så skönt att bara vara hemma en fredagkväll å slapp.. Inga bekymmer, bara jag å fjärren!! Eller jo, det finns ett bekymmer, jag är ensam hemma.. Erik var tvungen å jobba ikväll/natt.. Är lite bekymrad å oroad så jag kommer inte å kunna sova gott förns jag vet att Erik är hemma igen.. Uppskattar inte att han jobbar kväll å speciellt inte när han har jobbat dag också.. Jaja, de ska väl gå bra..

Har tittat på Let's Dance, mina favoriter är Molly, Claudia å Mattias.. Nu ere dags för Solsidan =D

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-13, klockan 01:43:41

nej jag håller med dig, vanlig tv erbjuder nästan ingenting, inte ens när det är helg. tråkigt men sant


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0